Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Pytania i odpowiedzi

Strona główna » Pytania i odpowiedzi

Jakie są wskazania do stosowania kosmetyków na łojotokowe zapalenie skóry?

Łojotokowe zapalenie skóry jest chorobą trudną, ale możliwą do wyleczenia. Tym bardziej istotna jest szybka reakcja i konsultacja z dermatologiem. Stosowanie odpowiednich kosmetyków oczyszczających i pielęgnujących może przyspieszyć leczenie i wspomóc skórę w regeneracji. Do charakterystycznych objawów należą m.in.: nadmierne łuszczenie się naskórka, uporczywy świąd, rumień.

Czy dermokosmetyki Seborh nadają się do codziennego stosowania?

Tak. Produkty z linii Seborh zostały stworzone z myślą o codziennej pielęgnacji i oczyszczaniu skóry borykającej się z łojotokowym zapaleniem. Dermokosmetyki wykazują działanie nawilżające, złuszczające, zmniejszające świąd. Łagodzą objawy łojotokowego zapalenia skóry, przynoszą ulgę i przyspieszają regenerację.

Dlaczego data przydatności kosmetyków Seborh wynosi 6 miesięcy?

Formuły kosmetyków Seborh zostały oparte na substancjach roślinnych. Efektywność ich skutecznego działania wynosi 6 miesięcy. Po upływie tego czasu, substancje czynne wietrzeją, tracąc swoje właściwości. Rekomendujemy przechowywanie produktów z dala od światła słonecznego, w temperaturze pokojowej i zużycie ich przed upływem terminu ważności.

Jaki konserwant wykorzystano w dermokosmetykach Seborh?

W produktach Seborh został wykorzystany ekologiczny konserwant, akceptowany przez ECO-CERT.

Czy dermokosmetyki Seborh posiadają alergeny zapachowe?

Tak. W szamponie Seborh alergenem zapachowym jest Limonene, w emulsji składnikiem potencjalnie uczulajacym jest Linalool. Natomiast skład płynu do skóry głowy wolny jest od alergenów.

Czy dermokosmetyki na łojotokowe zapalenie skóry Seborh mogą być stosowane przez kobiety w ciąży i karmiące mamy?

W obu sytuacjach zalecamy konsultację z lekarzem.

Czy jesteśmy producentem dermokosmetyków Seborh?

Tak, jesteśmy producentem kosmetyków linii Seborh. Dysponujemy własnym laboratorium i zapleczem produkcyjnym. Dzięki temu mamy pełną kontrolę nad procesem, testami i jakością powstałych kosmetyków.

Czy możliwy jest osobisty odbiór złożonego zamówienia?

Nie. Wszystkie złożone zamówienia realizujemy tylko drogą wysyłkową.

Czy możliwe jest telefoniczne składanie zamówień?

Tak. Zamówienia mogą być składane telefonicznie, jak i drogą internetową.

Czy zamówienia realizowane są również za granicę?

Tak. Wysyłkę zamówień realizujemy również za granicę, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Paczki wysyłane są po dokonaniu przez Państwa przedpłaty. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących zamówienia, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta: bok@farmaciaverde.pl

W jaki sposób realizowana jest wysyłka na terenie kraju?

Wszystkie zamówienia krajowe realizujemy są za pośrednictwem paczkomatów InPost oraz firmy kurierskiej DPD.

Jakie rodzaje płatności są dostępne?

Oferujemy dwie formy dokonania płatności:

  • płatność z góry: payPal, payU, przelew tradycyjny,
  • płatność za pobraniem (tylko na terenie Polski).

Dane do przelewu:

Tytuł: Numer zamówienia
Numer rachunku bankowego:
14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Santander Bank Polska S.A.

W przypadku płatności z konta zagranicznego:
PL14 1090 1098 0000 0001 4381 8701

Kod Banku BIC (Swift ): WBKPPLPP

Jaki jest przewidziany czas na realizację zamówienia?

Czas realizacji dostawy na terenie kraju wynosi do 2 dni roboczych. Natomiast w przypadku zamówień za granicę realizacja trwa do 7 dni roboczych. Zamówienia przekazujemy do realizacji i wysyłki, natychmiast po zaksięgowaniu na naszym koncie środków.

Uwaga! Czas dostarczenia zamówienia może ulec zmianie w wyniku wystąpienia czynników od nas niezależnych np. pogody, sytuacji na drodze. Opóźnienia mogą wystąpić szczególnie w okresie przedświątecznym.

Czy po złożeniu zamówienia, istnieje możliwość jego zmiany lub anulacji?

Tak. Zamówienie może zostać anulowane lub zmienione pod warunkiem, że jego status nie został zmieniony na ZREALIZOWANE.

W celu wprowadzenia zmian do zamówienia lub jego całkowitej anulacji, prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i kontakt z obsługą klienta: +48 576 142 509.

Czy możliwe jest zamówienie darmowych lub płatnych próbek kosmetyków Seborh?

Nie wysyłamy próbek kosmetyków.

Kup teraz
ZESTAW

Zamów
249 zł
Cena standardowa:
329 zł

Najnowsze wpisy

Opinie o Seborh - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zamów teraz, a paczkę wyślemy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) 😊